پسر زمستونی

تولد تولد تولدم مبارک

1389/9/15 4:07
نویسنده : مهربون خواهر
341 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بعد از چند روز اومدم تا خاطرات جشن تولد امسال تو رو بنويسم . جشن تولّدی که چند روزی زودتر گرفتيم آخه عزيزم تولد امسالت مصادف با دهه ی اول ماه محرم بود .

                  

 
 
 
 
مهدی جون تو يه روز برفی زمستونی به دنيا اومد . اون روز تازه نه (9) روز از زمستون گذشته بود.تاريخ تولدش 1383/10/9 که امسال 1389/9/14 تولد گرفتيم. 
              
مهمونی خودمونی بود که 4تا از همسايه ها رو دعوت کرديم و زحمت دعوت دايی علی رو خودت کشيدی ، بر حسب تصادف دايی رو تو مغازه ديدی گفتی که تولدم بياين. چهارده آذر روز يکشنبه بود که من هم بخاطر مراسم تولدت مدرسه نرفتم.الان هم اسم دوست هات که تو تولدت بودن رو می نويسم : آيدين و آيلين که با هم خواهر برادر هستند ، شهره وعلیرضا نگين که البته دوتا نگين بودن يکی دختر همسايمون و يکی ديگه دختردايی نگين .
 از همه ی اين ها که بگذريم نوبت به کيک و شمع و آخر سر کادوها می رسه. کيک و خودت انتخاب کردی که خيلی خوشگل و خوشمزه بود و امسال شمع شش سالگيت رو فوت کردی (به اميد روزی که بابابزرگ بشی ايشاالله و شمع 106 سالگيت رو همراه کلی بچه که نوه و نتيجه هاتن فوت کنی .) 
                                                                               
 
 
کادوها اول از همه کادوی خودمون يه هلی کوپتر بود بعد هم به ترتيب آيدين و آيلين زحمت کشيدن و يه ماشين برات کادو آوردن که دستشون درد نکنه شهره و عليرضا يه لودر کنترلی آوردن که دست اون ها هم درد نکنه نگين همسايه دو تا کادو آورده بود که يکیش بازی فکری و اون يکی هم يه پيرهن خوشگل بود بعديش هم کادو ليلا و صادق که اون ها هم يه پيرهن قشنگ آورده بودند. آخريش هم کادوی نگين و آرش خودمون بود که يه سيوشرت خيلی خيلی خوشگل برات آورده بودن که باز هم می گم دست همشون درد نکنه .راستی مراسم شام خورون رو يادم رفت که بگم و بنويسم .شام که نمیشه گفت در اصل عصرونه بود که تعريف از خود (مادر و دختر) نباشه خيلی خوشمزه بود.
              
ای زيباترين فرشته، ای مهربانترينی که تا کنون ديده ام، ای کسی که آهنگ زيبای قلبت آرامش بخش زندگيمان است، ای زيباترين تصويری که تا کنون ديدگانم ديده اند،ای نسيم اميد
 
 
 
تولدت مبارک                    تولدت مبارک
((تولدت مبارک باد))
تولدت مبارک                    تولدت مبارک

                                                                                                                      
 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم
27 دی 89 2:24
سلام تولدت مبارک
ali
27 دی 89 3:48
یک نرم افزار مناسب برای شما وبلاگ نویسان بدون رقیب فقط صحبت کنید نرم افزار مینویسد با قیمت استسنایی 4500 – 1 DVD نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار امروزه کاربران به دنبال نرم افزارهایی می باشند که به وسیله آن ها سرعت کارایی امور مختلف در سیستم های خود را افزایش دهند.پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر با سیستم تایپ گفتاری دیگر نیازی به تایپ یا نوشتن متن نیست! برخی از امکانات و قابلیتها: پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر دقت تشخیص بالا (دقت حدود ۸۰% برای صحبت در محیط اتاق عادی) تایپ متن همزمان با بیان جملات قابلیت تشخیص جملات به صورت طبیعی و پیوسته قابل استفاده در محیط‌های تایپ رایج مانند Microsoft Word, WordPad و … قابلیت ویرایش متون در هنگام تایپ گفتاری یا بعد از آن با امکان خرید پستی ( پرداخت بعد از تحویل ) برای سفارش به لینک زیر بروید http://4usab.cuf.ir
مامان ماهان
15 اسفند 89 0:40
تولدت مبارک گلم
الی
27 اسفند 89 20:49
ای جان قند عسل چه بانمکه خداحفظش کنه وقت کردی به ما هم یه سر بزن www.kezhvan.niniweblog.com